Слідкуй за нами:
Довідкова аптек:

Відгуки користувачів

Відгуків
3

Базується на 158 Відгуках

5
44% 
69
4
6% 
9
3
4% 
7
2
2% 
3
1
44% 
70
Залишіть відгук

Введений email уже зареєстрований в нашій системі!

*Поля є обов'язковими для заповнення

**Не публікується на сайті (унікальний ідентифікатор в системі)

***Макс. розмір фото 3 мб., підтримуваний формат - .jpeg

23-04-2025 Ольга
flag-Ukraine Україна

Вінниця,вул.Волошкова, 9

Не продали ліки 1 блістер

Замовила в аптеці вітаміни Нейрональ. Привезли.Викупила замовлення,виявилось в упаковці 2 блістера це 20 таблеток. Але лікар прописала пити місяць вітаміни,тобто потрібно було ще придбати 10шт. В телефонному режимі співробітниця аптеки неохоче,але погодилась замовити для мене. Це було позавчора. Сьогодні заходжу в аптеку і кажу замовляла 10шт. Мені відповіли,що продати зможуть тільки упаковку. Я пояснюю що упаковка коштує в них 594грн, а мені потрібно докупити 1 блістер. Отримала відповідь «заввідділу тут я і я вирішую,чи продати ці ліки. Кому я пів упаковки продам? Я кажу виписують зазвичай на місяць людям пити це 30 шт,звісно кому потрібно то докуплять. Мені відмовили продати 1 блістер. Розвернулась,подякувала і пішла в сусідню Аптеку Бажаємо здоров’я,де мені сказали,що нажаль,цих вітамінів немає,але є поруч в третій аптеці Ощадаптеці. Там мені погодились замовити упаковку і продати 1 блістер. Як ви думаєте,коли поруч три аптеки, 2 з яких лояльні до покупців, чи піду і чи порекомендую я комусь аптеку Конекс на Волошковій? Звісно,ні. Та і черг там ніколи немає, можливо,потрібно бути зацікавленою в продажу клієнтам ліків,і «вирішувати» в цій аптеці питання на користь споживачів?

Мережа аптек Мережа аптек "КОНЕКС" 24-04-2025

Доброго дня! Для надання точної відповіді нам необхідно знати номер замовлення. Ймовірно, Ви зателефонували не в аптеку, а на довідку, в якої не було технічної можливості замовити Нейрональ по блістеру (помилку вже виправлено). Відповідно, Вам сформували замовлення на цілу упаковку, а вже фармацевти в аптеці не змогли продати лише блістер, так як у Вашому замовленні була ціла упаковка. Вибачте за завдані незручності.
20-04-2025 Євген
flag-Ukraine Україна

Замостянська 1

Жалоба

Купляв сьогодні краплі,і казав що мені потрібні Д3 крапелька,продали д3 вітамін і за 380 з копійками і каже що возврат коштів вона не робе,це як зрозуміти взагалі по часу пройшло 30 хвилин

Мережа аптек Мережа аптек "КОНЕКС" 21-04-2025

Доброго дня! Згідно українського законодавства, повернення ліків заборонене незалежно від того, скільки часу пройщло з моменту продажу. Можливо Ви не правильно зрозуміли фармацевта, коли він запропонував Вам аналог, так як краплі Д3 Крапелька відсутні у всіх аптеках міста.
08-04-2025 Анна
flag-Ukraine Україна

вул.Зодчих 16

Подяка

Дякую за гарне облуговування та компетентну коснсультацю

Мережа аптек Мережа аптек "КОНЕКС" 09-04-2025

Дякуємо Вам за відгук. Будьте здорові!
04-04-2025 Тетяна
flag-Ukraine Україна

Вул.Руслана Дубовця селище Рокитне Рівненська область

Скарга

Виникла така ситуація Я прийшла з рецептом ліків для дитини а працівниця аптеки дала мені не такі лікі як рецепті.Зверніть увагу на професійність працівників.

Мережа аптек Мережа аптек "КОНЕКС" 07-04-2025

Доброго дня, просимо вибачення за здійснену помилку. В такому випадку, Ви можете звернутись в аптеку, де замінять ліки на ті, що зазначені в рецепті. Будьте здорові!
02-04-2025 Уляна
flag-Ukraine Україна

М.Біла Церква, вул.Митрофанова, 9

Електронний рецепт

Сьогодні при покупці рецептурного препарату (за повну вартість), я надала електронний рецепт . Рецепт, для зручності, лікар додатково надрукував - тобто там можна бачити електронний номер рецепту, назву препарату, дозування. Провізор наполегливо запевняла мене, що там має стояти ще й печатка лікаря...Мені довелось пояснювати , що на електронний рецепт не ставиться печатка, а дається код підтвердження. Рада, що ліки я таки придбала. Але суперечка з фармацевтом залишила сумний настрій і неприємний осад((((

Мережа аптек Мережа аптек "КОНЕКС" 03-04-2025

Доброго дня, дякуємо Вам за відгук! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми врахуємо цей випадок для покращення нашої якості обслуговування.